Ve středu 24. dubna žáci GD2. navštívili Veřejný sál Hraničář v Ústí nad Labem, kde zhlédli pásmo krátkých animovaných filmů s názvem „Duchové v animaci“. Výběr snímků mapujících duchy, přízraky a stíny minulosti, sestaven doktorandkou Michaelou Režovou z Ateliéru filmové a televizní grafiky UMPRUM, představil různé výtvarné i obsahové přístupy k tvorbě animovaných děl. Po promítání následoval praktický workshop zaměřený na ploškovou animaci – jednu z nejstarších animačních technik. Lektorka Klára Vlachová účastníky provedla postupem vytváření stop motion animace s využitím specializovaných programů Stop Motion Studio a Dragon Frame. Žáci se naučili skládat jednotlivé statické obrázky do plynulé iluze pohybu. Tato metoda využívající převážně dvourozměrné rekvizity umožňuje neotřelý pohled na různá společenská témata. Žáci tak obdrželi inspirativní lekci o tvůrčím potenciálu animace, který dokáže oživit jak duchařské příběhy, tak naprosto odlišné obsahové oblasti.

Ve středu 24. dubna žáci GD2. navštívili Veřejný sál Hraničář v Ústí nad Labem, kde zhlédli pásmo krátkých animovaných filmů s názvem "Duchové v animaci". Výběr snímků mapujících duchy, přízraky a stíny minulosti, sestaven doktorandkou Michaelou Režovou z Ateliéru filmové a televizní grafiky UMPRUM, představil různé výtvarné i obsahové přístupy k tvorbě animovaných děl. Po promítání následoval praktický workshop zaměřený na ploškovou animaci – jednu z nejstarších animačních technik. Lektorka Klára Vlachová účastníky provedla postupem vytváření stop motion animace s využitím specializovaných programů Stop Motion Studio a Dragon Frame. Žáci se naučili skládat jednotlivé statické obrázky do plynulé iluze pohybu. Tato metoda využívající převážně dvourozměrné rekvizity umožňuje neotřelý pohled na různá společenská témata. Žáci tak obdrželi inspirativní lekci o tvůrčím potenciálu animace, který dokáže oživit jak duchařské příběhy, tak naprosto odlišné obsahové oblasti.
Ve středu 24. dubna žáci GD2. navštívili Veřejný sál Hraničář v Ústí nad Labem, kde zhlédli pásmo krátkých animovaných filmů s názvem "Duchové v animaci". Výběr snímků mapujících duchy, přízraky a stíny minulosti, sestaven doktorandkou Michaelou Režovou z Ateliéru filmové a televizní grafiky UMPRUM, představil různé výtvarné i obsahové přístupy k tvorbě animovaných děl. Po promítání následoval praktický workshop zaměřený na ploškovou animaci – jednu z nejstarších animačních technik. Lektorka Klára Vlachová účastníky provedla postupem vytváření stop motion animace s využitím specializovaných programů Stop Motion Studio a Dragon Frame. Žáci se naučili skládat jednotlivé statické obrázky do plynulé iluze pohybu. Tato metoda využívající převážně dvourozměrné rekvizity umožňuje neotřelý pohled na různá společenská témata. Žáci tak obdrželi inspirativní lekci o tvůrčím potenciálu animace, který dokáže oživit jak duchařské příběhy, tak naprosto odlišné obsahové oblasti.
Ve středu 24. dubna žáci GD2. navštívili Veřejný sál Hraničář v Ústí nad Labem, kde zhlédli pásmo krátkých animovaných filmů s názvem "Duchové v animaci". Výběr snímků mapujících duchy, přízraky a stíny minulosti, sestaven doktorandkou Michaelou Režovou z Ateliéru filmové a televizní grafiky UMPRUM, představil různé výtvarné i obsahové přístupy k tvorbě animovaných děl. Po promítání následoval praktický workshop zaměřený na ploškovou animaci – jednu z nejstarších animačních technik. Lektorka Klára Vlachová účastníky provedla postupem vytváření stop motion animace s využitím specializovaných programů Stop Motion Studio a Dragon Frame. Žáci se naučili skládat jednotlivé statické obrázky do plynulé iluze pohybu. Tato metoda využívající převážně dvourozměrné rekvizity umožňuje neotřelý pohled na různá společenská témata. Žáci tak obdrželi inspirativní lekci o tvůrčím potenciálu animace, který dokáže oživit jak duchařské příběhy, tak naprosto odlišné obsahové oblasti.
Ve středu 24. dubna žáci GD2. navštívili Veřejný sál Hraničář v Ústí nad Labem, kde zhlédli pásmo krátkých animovaných filmů s názvem "Duchové v animaci". Výběr snímků mapujících duchy, přízraky a stíny minulosti, sestaven doktorandkou Michaelou Režovou z Ateliéru filmové a televizní grafiky UMPRUM, představil různé výtvarné i obsahové přístupy k tvorbě animovaných děl. Po promítání následoval praktický workshop zaměřený na ploškovou animaci – jednu z nejstarších animačních technik. Lektorka Klára Vlachová účastníky provedla postupem vytváření stop motion animace s využitím specializovaných programů Stop Motion Studio a Dragon Frame. Žáci se naučili skládat jednotlivé statické obrázky do plynulé iluze pohybu. Tato metoda využívající převážně dvourozměrné rekvizity umožňuje neotřelý pohled na různá společenská témata. Žáci tak obdrželi inspirativní lekci o tvůrčím potenciálu animace, který dokáže oživit jak duchařské příběhy, tak naprosto odlišné obsahové oblasti.
Ve středu 24. dubna žáci GD2. navštívili Veřejný sál Hraničář v Ústí nad Labem, kde zhlédli pásmo krátkých animovaných filmů s názvem "Duchové v animaci". Výběr snímků mapujících duchy, přízraky a stíny minulosti, sestaven doktorandkou Michaelou Režovou z Ateliéru filmové a televizní grafiky UMPRUM, představil různé výtvarné i obsahové přístupy k tvorbě animovaných děl. Po promítání následoval praktický workshop zaměřený na ploškovou animaci – jednu z nejstarších animačních technik. Lektorka Klára Vlachová účastníky provedla postupem vytváření stop motion animace s využitím specializovaných programů Stop Motion Studio a Dragon Frame. Žáci se naučili skládat jednotlivé statické obrázky do plynulé iluze pohybu. Tato metoda využívající převážně dvourozměrné rekvizity umožňuje neotřelý pohled na různá společenská témata. Žáci tak obdrželi inspirativní lekci o tvůrčím potenciálu animace, který dokáže oživit jak duchařské příběhy, tak naprosto odlišné obsahové oblasti.
Ve středu 24. dubna žáci GD2. navštívili Veřejný sál Hraničář v Ústí nad Labem, kde zhlédli pásmo krátkých animovaných filmů s názvem "Duchové v animaci". Výběr snímků mapujících duchy, přízraky a stíny minulosti, sestaven doktorandkou Michaelou Režovou z Ateliéru filmové a televizní grafiky UMPRUM, představil různé výtvarné i obsahové přístupy k tvorbě animovaných děl. Po promítání následoval praktický workshop zaměřený na ploškovou animaci – jednu z nejstarších animačních technik. Lektorka Klára Vlachová účastníky provedla postupem vytváření stop motion animace s využitím specializovaných programů Stop Motion Studio a Dragon Frame. Žáci se naučili skládat jednotlivé statické obrázky do plynulé iluze pohybu. Tato metoda využívající převážně dvourozměrné rekvizity umožňuje neotřelý pohled na různá společenská témata. Žáci tak obdrželi inspirativní lekci o tvůrčím potenciálu animace, který dokáže oživit jak duchařské příběhy, tak naprosto odlišné obsahové oblasti.
Ve středu 24. dubna žáci GD2. navštívili Veřejný sál Hraničář v Ústí nad Labem, kde zhlédli pásmo krátkých animovaných filmů s názvem "Duchové v animaci". Výběr snímků mapujících duchy, přízraky a stíny minulosti, sestaven doktorandkou Michaelou Režovou z Ateliéru filmové a televizní grafiky UMPRUM, představil různé výtvarné i obsahové přístupy k tvorbě animovaných děl. Po promítání následoval praktický workshop zaměřený na ploškovou animaci – jednu z nejstarších animačních technik. Lektorka Klára Vlachová účastníky provedla postupem vytváření stop motion animace s využitím specializovaných programů Stop Motion Studio a Dragon Frame. Žáci se naučili skládat jednotlivé statické obrázky do plynulé iluze pohybu. Tato metoda využívající převážně dvourozměrné rekvizity umožňuje neotřelý pohled na různá společenská témata. Žáci tak obdrželi inspirativní lekci o tvůrčím potenciálu animace, který dokáže oživit jak duchařské příběhy, tak naprosto odlišné obsahové oblasti.
Ve středu 24. dubna žáci GD2. navštívili Veřejný sál Hraničář v Ústí nad Labem, kde zhlédli pásmo krátkých animovaných filmů s názvem "Duchové v animaci". Výběr snímků mapujících duchy, přízraky a stíny minulosti, sestaven doktorandkou Michaelou Režovou z Ateliéru filmové a televizní grafiky UMPRUM, představil různé výtvarné i obsahové přístupy k tvorbě animovaných děl. Po promítání následoval praktický workshop zaměřený na ploškovou animaci – jednu z nejstarších animačních technik. Lektorka Klára Vlachová účastníky provedla postupem vytváření stop motion animace s využitím specializovaných programů Stop Motion Studio a Dragon Frame. Žáci se naučili skládat jednotlivé statické obrázky do plynulé iluze pohybu. Tato metoda využívající převážně dvourozměrné rekvizity umožňuje neotřelý pohled na různá společenská témata. Žáci tak obdrželi inspirativní lekci o tvůrčím potenciálu animace, který dokáže oživit jak duchařské příběhy, tak naprosto odlišné obsahové oblasti.
Ve středu 24. dubna žáci GD2. navštívili Veřejný sál Hraničář v Ústí nad Labem, kde zhlédli pásmo krátkých animovaných filmů s názvem "Duchové v animaci". Výběr snímků mapujících duchy, přízraky a stíny minulosti, sestaven doktorandkou Michaelou Režovou z Ateliéru filmové a televizní grafiky UMPRUM, představil různé výtvarné i obsahové přístupy k tvorbě animovaných děl. Po promítání následoval praktický workshop zaměřený na ploškovou animaci – jednu z nejstarších animačních technik. Lektorka Klára Vlachová účastníky provedla postupem vytváření stop motion animace s využitím specializovaných programů Stop Motion Studio a Dragon Frame. Žáci se naučili skládat jednotlivé statické obrázky do plynulé iluze pohybu. Tato metoda využívající převážně dvourozměrné rekvizity umožňuje neotřelý pohled na různá společenská témata. Žáci tak obdrželi inspirativní lekci o tvůrčím potenciálu animace, který dokáže oživit jak duchařské příběhy, tak naprosto odlišné obsahové oblasti.